Preguntes freqüents | Hop on Hop Off Barcelona

Hem dissenyat una ruta molt especial per la ciutat de Barcelona. Fes ara la teva reserva per al bus Barcelona Panoràmica! Més endavant tornarem a oferir-te el servei puja-baixa del nostre tour oficial.

  • Inici
  • Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Hola Barcelona, your travel solution

Resolem els teus dubtes

El servei de Barcelona Bus Turístic s’inicia a les 9.00 h a la majoria de parades. A les parades, podeu informar-vos sobre l’horari aproximat de pas del primer i l’últim autobús.

Podeu pujar a l’autobús a qualsevol de les nostres parades. Si encara no disposeu de bitllet, el podreu comprar a bord.

El bitllet de Barcelona Bus Turístic és vàlid per un dia o dos dies consecutius naturals, no es vàlid per 24/48 hores. El bitllet d’un dia és vàlid fins al final del servei del dia en que es fa servir el bitllet.

Sí, els bitllets de dos dies s’han d’utilitzar en dies consecutius.

Sí, el bitllet és vàlid per a totes tres rutes i podeu pujar i baixar a qualsevol de les parades sempre que presenteu un bitllet vàlid.

Tots els autobusos de Barcelona Bus Turístic disposen d’una rampa d’accés i espai per a cadires de rodes a l’interior del vehicle.

Els nostres autobusos no disposen de portaequipatge. Els passatgers que viatgin amb maletes les hauran de deixar a l’espai central del bus, al pis inferior i hauran d’estar sempre acompanyades del seu propietari.

Sí, es clar, els nens son benvinguts! Però cal deixar el cotxet al pis inferior, si pot ser plegat i haurà d’estar sempre vigilat pel seu propietari.

Només es permeten animals domèstics a bord si es transporten en una cistella convenientment preparada perquè no puguin embrutar ni incomodar els altres usuaris.

Quan entreu per primera vegada a un dels nostres autobusos i compreu o mostreu el bitllet, sol·liciteu al nostre personal el talonari de descomptes de Barcelona Bus Turístic. Aquests descomptes son vàlids fins al 31 de desembre i us podeu estalviar fins a 250€!

Lamentablement, només és possible viatjar en l’autobús amb un bitllet vàlid i la seva pèrdua o sostracció no dóna dret a cap canvi o abonament. No s’accepten altres tipus de comprovants de pagament ni bons reutilitzats. Un cop adquirit el bitllet cal conservar-lo, ja que l’haureu de mostrar tant en pujar a l’autobús com en inspeccions rutinàries. És responsabilitat del client comprovar que li ha estat lliurat el bitllet i, en cas contrari, reclamar-lo al personal de bord en el mateix moment que es fa la compra.

Us podeu dirigir a la Oficina de Turisme de Plaça Catalunya. També us podeu posar en contacte amb la oficina de Turisme a través del telèfon (+34) 932 853 832.

A bord del bus s’inclou el servei d’audioguia en 16 idiomes (català, castellà, anglès, francès, alemany, italià, portuguès, suec, neerlandès, noruec, japonès, xinès, rus, àrab, hebreu i turc) i auriculars individuals. Escoltareu dades històriques i culturals, anècdotes, curiositats i molt més…