Preguntes freqüents | Barcelona Bus Turístic
  • Inici
  • Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Hola Barcelona, your travel solution

Resolem els teus dubtes

  • Quin és l’horari del servei?

    El servei de Barcelona Bus Turístic s’inicia a les 9.00 h a la majoria de parades. A les parades, podeu informar-vos sobre l’horari aproximat de pas del primer i l’últim autobús.

  • On puc pujar al Barcelona Bus Turístic?

    Podeu pujar a l’autobús a qualsevol de les nostres parades. Si encara no disposeu de bitllet, el podreu comprar a bord.

  • El bitllet és vàlid per un dia o durant 24 hores?

    El bitllet de Barcelona Bus Turístic és vàlid per un dia o dos dies consecutius naturals, no es vàlid per 24/48 hores. El bitllet d’un dia és vàlid fins al final del servei del dia en que es fa servir el bitllet.

  • Si compro un bitllet de dos dies, han de ser consecutius?

    Sí, els bitllets de dos dies s’han d’utilitzar en dies consecutius.

  • Puc canviar de ruta amb el mateix bitllet?

    Sí, el bitllet és vàlid per a totes tres rutes i podeu pujar i baixar a qualsevol de les parades sempre que presenteu un bitllet vàlid.

  • Els autobusos estan adaptats per a persones amb cadira de rodes?

    Tots els autobusos de Barcelona Bus Turístic disposen d’una rampa d’accés i espai per a cadires de rodes a l’interior del vehicle.

  • Puc portar les meves maletes a bord del bus?

    Els nostres autobusos no disposen de portaequipatge. Els passatgers que viatgin amb maletes les hauran de deixar a l’espai central del bus, al pis inferior i hauran d’estar sempre acompanyades del seu propietari.

  • Puc pujar al autobús amb un cotxet de nen?

    Sí, es clar, els nens son benvinguts! Però cal deixar el cotxet al pis inferior, si pot ser plegat i haurà d’estar sempre vigilat pel seu propietari.

  • S’accepten animals a bord?

    Només es permeten animals domèstics a bord si es transporten en una cistella convenientment preparada perquè no puguin embrutar ni incomodar els altres usuaris.

  • Quan obtindré el talonari amb més de 250€ en descomptes?

    Quan entreu per primera vegada a un dels nostres autobusos i compreu o mostreu el bitllet, sol·liciteu al nostre personal el talonari de descomptes de Barcelona Bus Turístic. Aquests descomptes son vàlids fins al 31 de desembre i us podeu estalviar fins a 250€!

  • He perdut el meu bitllet, què puc fer?

    Lamentablement, només és possible viatjar en l’autobús amb un bitllet vàlid i la seva pèrdua o sostracció no dóna dret a cap canvi o abonament. No s’accepten altres tipus de comprovants de pagament ni bons reutilitzats. Un cop adquirit el bitllet cal conservar-lo, ja que l’haureu de mostrar tant en pujar a l’autobús com en inspeccions rutinàries. És responsabilitat del client comprovar que li ha estat lliurat el bitllet i, en cas contrari, reclamar-lo al personal de bord en el mateix moment que es fa la compra.

  • He perdut un objecte a bord del bus, com el puc recuperar?

    Us podeu dirigir a la Oficina de Turisme de Plaça Catalunya. També us podeu posar en contacte amb la oficina de Turisme a través del telèfon (+34) 932 853 832.

  • Quants idiomes ofereix l’audioguia?

    A bord del bus s’inclou el servei d’audioguia en 16 idiomes (català, castellà, anglès, francès, alemany, italià, portuguès, suec, neerlandès, noruec, japonès, xinès, rus, àrab, hebreu i turc) i auriculars individuals. Escoltareu dades històriques i culturals, anècdotes, curiositats i molt més…