Preguntes freqüents | Hop on Hop off Barcelona

15/12: a causa del partit del FC Barcelona a l’Estadi Olímpic, la Ruta Vermella no donarà servei a la zona de la plaça d’Espanya i Montjuïc a partir de les 16 h.

  • Inici
  • Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Hola Barcelona, your travel solution

Resolem els teus dubtes

El Barcelona Bus Turístic ofereix servei diari i s’inicia entre les 9.00 i les 9.30 hores a la majoria de les parades. Pots informar-te sobre l’horari del Barcelona Bus Turístic aproximat de pas del primer i l’últim autobús a les parades.

Les rutes del Barcelona Night Tour Bus i del Barcelona Christmas Tour funcionen divendres, dissabtes i diumenges amb diferents hores de sortida. Consulta-les a la pàgina Horaris del Barcelona Bus Turístic.

Sí, cada ruta té una tarifa diferent segons l’edat. Pots consultar les tarifes i tota la informació relacionada amb la compra i ús dels bitllets a la pàgina Tarifes i preus del Barcelona Bus Turístic.

Pots pujar al Barcelona Bus Turístic a qualsevol de les parades de la Ruta Blava i la Ruta Vermella.

Els autobusos de les rutes Barcelona Night Tour Bus i Barcelona Christmas Tour tenen diferents punts de sortida. Informa-te’n a la pàgina Horaris del Barcelona Bus Turístic.

Tots els autobusos de Barcelona Bus Turístic disposen d’una rampa d’accés i espai per a cadires de rodes a l’interior del vehicle.

Els nostres autobusos no disposen de portaequipatge. Els passatgers que viatgin amb maletes les hauran de deixar a l’espai central del bus, al pis inferior i hauran d’estar sempre acompanyades del seu propietari.

Sí, es clar, els nens son benvinguts! Però cal deixar el cotxet al pis inferior, si pot ser plegat i haurà d’estar sempre vigilat pel seu propietari.

Només es permeten animals domèstics a bord si es transporten en una cistella convenientment preparada perquè no puguin embrutar ni incomodar els altres usuaris.

Per obtenir els descomptes, has de presentar el bitllet del Barcelona Bus Turístic a les taquilles dels establiments que ofereixen les promocions, a excepció de les que funcionen amb un codi de descompte que has d'introduir en el procés de compra del web del col·laborador. Consulta totes les promocions a la pàgina Descomptes.

Lamentablement, només és possible viatjar en l’autobús amb un bitllet vàlid i la seva pèrdua o sostracció no dóna dret a cap canvi o abonament. No s’accepten altres tipus de comprovants de pagament ni bons reutilitzats. Un cop adquirit el bitllet cal conservar-lo, ja que l’hauràs de mostrar tant en pujar a l’autobús com en inspeccions rutinàries. És responsabilitat del client comprovar que li ha estat lliurat el bitllet i, en cas contrari, reclamar-lo al personal de bord en el mateix moment que es fa la compra.

Pots dirigir-te dirigir a l'Oficina de Turisme de plaça de Catalunya. També pots posar-te en contacte amb l'Oficina de Turisme a través del telèfon (+34) 932 853 832.

A bord del bus s’inclou el servei d’audioguia en 16 idiomes (català, castellà, anglès, francès, alemany, italià, portuguès, suec, neerlandès, noruec, japonès, xinès, rus, àrab, hebreu i turc) i auriculars individuals. Escoltareu dades històriques i culturals, anècdotes, curiositats i molt més…