Descobreix tots els secrets de Catalunya amb excursions des de Barcelona per a gaudir de Montserrat, de l’art de Dalí, de la cultura del vi i del cava, de la ciutat de Girona, de la millor gastronomia, de l’autèntic modernisme, de les millors compres i molt més!

Entra i veuràs tot el que el Catalunya Bus Turístic t’ofereix.

 

Montserrat i Sitges

Vine a conèixer la muntanya més emblemàtica de Catalunya i passeja per el pintoresc poble de Sitges. Pujaràs a Montserrat en cremallera, descobriràs la muntanya, degustaràs els típics licors de Montserrat i a Sitges visitaràs Casa Bacardi on podràs degustar un magnífic mojito.

Sortida diària des de Barcelona (excepte dilluns). Horari de 8:30 a 19:30h.
69€

 

 

La Figueres de Dalí i Girona

Viu a Girona l’encant d’un dels barris jueus més antics d’Europa i coneix la vida i l’obra de Dalí, un dels nostres artistes més internacionals.

Sortida diària des de Barcelona (excepte dilluns). Horari de 8:30 a 19:30h.
71€
 

 

Vi i Cava

Coneix com s’elaboren els nostres vins i caves a bodegues de renom com Freixenet, Torres i Jean Leon, i degusta’ls junt amb “pa amb tomàquet” i embotits catalans.

Sortida els dimecres, dijous, divendres i diumenges des de Barcelona. Horari de 8:30h a 16:30h.
61€
 

Excursions des de Barcelona

Descobreix Catalunya al teu aire: inclou una guia completa amb informació detallada dels llocs d’interès, restaurants i comerços.


Autocars completament equipats.


Un informador li facilitarà la informació necessària durant tot el trajecte.
 

 

Informació i reserves:

Oficines de Barcelona Turísme

Recepció d'hotels

Agències de Viatges

93 285 38 32

Dates i horaris

 El Catalunya Bus Turístic funciona a partir del 26 de març de 2012

Si està interessat en tours privats por contactar-nos a turistic@tmb.cat

Contacte

Omple el formulari i envia'ns els teus comentaris i consultes

captcha
Verificació del text

* Camps obligatoris

Ens posarem en contacte amb vostè com més aviat millor. Gràcies per confiar en Barcelona Bus Turístic.